در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 0

    سنگ های سال تولد ببر

     

    مشخصات کلی متولدین سال ببر

     

    ببر: دلیر و بی پروا

     

    ببر یک عصیانگر و شورشی ناراضی است، او با شتاب زدگی خاص خودش، همیشه  علیه قدرت های برتر طغیان می کند و سرکشی و نارضایتی با خونش در آمیخته  است. ببر دوست دارد سردمدار باشد، ولی متاسفانه شایستگی و برازندگی رهبری  را ندارد. او همیشه اولین کسی است که شعار حرکت کردن می دهد. اما در کسب و  کار، عشق و جنگ، احتیاط حکم می کند که دیگران کورکورانه از او پیروی نکنند و  حتی گاهی او را از حرکت باز دارند.

    راه افتادن به دنبال ببر، می تواند شروع فاجعه ای بزرگ باشد. او همیشه  در پی ماجراجویی است و گاه خواسته هایی غیر منطقی و دور از احتیاط و بدون  مسؤولیت دارد، اما ایستادگی در برابر ببر نیز بسیار مشکل است، زیرا شخصیت  گیرایی دارد و ظاهر نافذ و پرهیبتش نمود ویژه ای به او می بخشد. مردم خواه  نا خواه به او احترام می گذارند و حتی دشمنان او نیز از این قاعده بر  مستثنی نیستند. ببر دوست دارد همه از او اطاعت کنند، اما از این که خود  فرمانبردار کسی باشد، بیزار است و هیچ کس را شایسته آن نمی داند که به او  دستور بدهد. ببر اگر بتواند پیش از دست زدن به هر کاری اندکی بیندیشد و به  نصایح اطرافیان گوش فرا دهد، قطعاً به موفقیت های چشم گیری خواهد رسید.

    ببر بنا بر روحیه جنگ جویی خود، با خشونت و بی باکی، به هر قیمت، بر سر  اعتقاداتش پا فشاری می کند، او سر سخت، لجوج و همواره ستیزه جوست.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    درب آسانسور
    کابین آسانسور
    بازگشت به بالا